zaterdag 9 april 2016

Gatverdamme

Klik voor nieuwsitem op RTV Drenthe
Ard van der Tuuk, Gedeputeerde in de provincie Drenthe, legt zijn functie neer. Hij was kennelijk nogal populair (in 2014 zelfs politicus van het jaar), dus is zijn vertrek nieuwswaardig - althans in Drenthe.

Maar dan die kop*:

"Wij zijn gewend om het hier met elkaar te doen".

Toen ik het las had ik net een flinke slok thee genomen. Het was nog reuze lastig om de laptop weer helemaal schoon te krijgen.

Ja, ik weet heus wel dat ik zelf verantwoordelijk ben voor wat er in mijn zieke hoofd gebeurt, maar toen ik het citaat aan m'n vrouw liet zien riep ze meteen "gatverdamme!". Het gebeurt dus niet alleen in mijn hoofd.

Laat ik verder maar niet uitweiden over hoezeer m'n fantasie op de loop gaat met wat ze in het provinciaal bestuur van Drenthe allemaal met elkaar zouden kunnen doen. Nee, laat ik me inhouden. Dit is een blog voor alle leeftijden.

*Ik bedoel de kop van het artikel - niet dat blijmoedige ouderlingenhoofd.

Geen opmerkingen: